25 Mar 2020

Ruch po zdrowie.

Drodzy Uczniowie! W tym trudnym dla nas wszystkich czasie, gdzie dużo mówi się o higienie i zdrowiu, pragniemy w sposób szczególny zachęcić Was do ćwiczeń. Bo choć nie jesteśmy w szkole i całe nauczanie przenieśliśmy online , to wiemy, że nasz organizm woła o dawkę ruchu. Pamiętamy o zasadzie 3x 30x 130, co oznaczana, że leży ćwiczyć od 20 (w przypadku osób początkujących) do 30-40 minut dziennie co najmniej trzy razy w tygodniu na średnim poziomie intensywności czyli, że tętno osoby trenującej przez cały czas wysiłku powinno wynosić 60-70% tętna maksymalnego ( ok.130 uderzeń na minutę). Proponujemy Wam ciekawe ćwiczenia kształtujące ogólną sprawność fizyczną z wykorzystaniem piłki. Zaproponujcie zabawę z piłką młodszemu, a może  starszemu rodzeństwu…

Skopiuj link i wklej do przeglądarki.

https://www.youtube.com/watch?v=bujG6YmPjVY

Miłej zabawy.

Barbara Jóźwik- Przednowek

                                                                                                                                                          Tadeusz Dziechciarz

                                                                                                                                            Mirosław Partyka